הרב נויגרשל: "ההסברה שלנו מרחיקה; אין השוואה לשנות ה-30"

מהדורת הבוקר No Comments on הרב נויגרשל: "ההסברה שלנו מרחיקה; אין השוואה לשנות ה-30"

גל גדול של חילונים פונים לאחרונה לארגוני הקירוב עם רצון להתעניין על עולם התורה והציבור החרדי. הרב מרדכי נויגרשל ב'מהדורת הבוקר': "אסור לדבר על זה, צריך להשאיר את זה מתחת לרדאר". גדול המסבירנים החרדיים התייחס להסתה המשתוללת: "צריך לא לענות להם, או לענות בהומור כשווה בין שווים, לא להתגונן".

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גדול המסבירנים החרדיים, הרב מרדכי נויגרשל לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "באסיפה של הכנסייה הגדול של אגו"י פנה החפץ חיים לר' חיים עוזר וביקש להכריז על לשון הרע כאכילת חזיר. הוא ענה לו: 'אתה רוצה שאנשים יאכלו חזיר?' לכן, ההשוואה של ימים אלו לשנות ה-30 לא טובה. הדימוי לא מחדד כלום, הוא מקהה את הכאב הגדול"

"היו דברים מעולם. התקופה הזאת לא טובה, לא הייתי אומר מסוכנת. הרבי מבריסק אמר שמי שהולך להפגנות הוא אפיקורס, כי הם חשודים ברציחה. אני מבוגר מספיק, זוכר את "איפה יוסל'ה" עברנו תקופות יותר קשות".

"ההסברה שלנו איבדה את החן. הרב שך אמר לי או שלא לענות על נושא הגיוס או לענות בהומור בגדר "ליצנותא דעבודה זרה". אסור להיגרר ולהגיב למסיתים. למסיתה מהטלוויזיה צריך לא לענות, או לענות בהומור כשווה בין שווים, לא להתגונן".

"גל גדול של חילונים שפונים לאחרונה לארגוני הקירוב עם רצון להתעניין על עולם התורה והציבור החרדי. אסור לדבר על זה, צריך להשאיר את זה מתחת לרדאר. בעבר, הייתי אומר לאנשים תביאו את מספר הטלפון, אמא שלי תזמין אתכם לפגישה על קפה ועוגה. אף פעם לא באו, אנחנו פשוט לא מעניינים אותם – יוקר המחייה מעניין יותר".

האזינו

 



0 תגובות